Selasa, 24 Mac 2009

mundane, exhausted and full of tanda soal.

Ahh.. (merebahkan kepala di kamar, mendongak ker pintu dan mencari yang tak pasti).

tiba-tiba rasa penat gile, bosan dan gelisah.

Dalam aku merenung, macam-macam yang aku fikir.

1)apa aku na jadi besar nnt?
2)na masuk ker xnak kolej kat kuala selangor tu?
3)na mandi ke x nak?
4)dah baper lama aku xmandi?
5)lagu apa neh?
6)bile nabilah boleh klua ha?
7)apa cerita best arini?
8)asal banyak sngt rambut gugur neh?
9)dah baper lama xpegy rumah maswan?
10)fay marah kat aku ker?
11)esok pagi2 na wat apa ah?

sedang aku ber-imaginasi, tiba-tiba adek pmpuan aku ketuk dan buka pintu bilik aku.

adik: abg, kakcik na gne kamus biru.
aku: ha? na wat gapo?
adik: kakcik na gne untuk keje skola dia.
adik: nnt adek pulang balek lpas gne.
aku: hmm.. ambik la.

bangunku dari lena, menggenggam batang berdakwat hitam, menulis sebuah sketsa yg bertajuk;


Mundane, exhausted and full of tanda soal.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan